İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Şirketler yapay zekayla kendi sorunlarını kendileri çözüyor

Şirketler yapay zekayla kendi sorunlarını kendileri çözüyor

Türkiye’nin ilk yerli ve milli sertifikalı izleme yazılımı ITOC, yapay zeka robotu ChatGPT geliştirmesiyle şirketler için hız ve verimlilik sağlıyor. ITOC (IT Operation Center) ile tüm teknolojik altyapılarını 7/24 cepten ve portal üzerinden izleyebilen kurumlar, herhangi bir sorunda yapay zekâ yönlendirmesiyle kendi çözümünü buluyor. 

Türkiye’de şirketlerin teknolojiye açılan penceresi olan ITserv Technology, ilk yerli ve milli izleme yazılımı sertifikasına sahip ürünü ITOC (IT Operation Center) ile kurumlara hız kazandırıyor. ITOC, yapay zeka robotu ChatGPT geliştirmesiyle sunulan ilk izleme yazılımı olarak kurumlara kendi sorunlarını çözme avantajı sağlıyor.

ITOC’u yapay zekâ algoritması ChatGPT ile altyapı izleme yazılımları arasında bir ilki gerçekleştiriyor. ChatGPT, ITserv Technology mühendisleri tarafında modellenerek ITOC ile entegre oldu. ITOC kullanan tüm şirketler BT sistemlerinde yaşayacakları olası bir anomali durumunda, yapay zeka ve makine öğrenimi destekli yeni modül sayesinde daha güvende hissediyor.

Aylık abonelikle sunuyor

 ITOC, ChatGPT destekli yeni modülüyle karmaşık ve zor problemlerde daha hızlı aksiyon imkanı tanıyor. ITserv Technology mühendislerinin gerçekleştirdiği çalışmayla söz konusu yazılımı kullanan kurumlar yapay zekadan faydalanıyor. ITserv, ITOC ile sahip olma modeli dışında bir lisans satın almaya gerek kalmadan aylık abonelik ödeme yöntemleriyle de 7/24 izleme ve müdahale hizmetlerini kullanma imkanı sunuyor. ITOC özellikle operasyon merkezinde, kurumları 7/24 takip eden ekibiyle fark yaratıyor.

 ITOC nasıl çalışıyor?

ITOC uygulaması kurumların sistemine entegre edildiği andan itibaren şirket altyapısında bulunan network, enerji, server, depolama, iklimlendirme ve benzeri ekipmanları hemen keşfediyor. Bu keşfin ardından cihaz ve yazılımlarda olası yaşanan problemleri gerçek zamanlı olarak tespit ederek ilgili yöneticilere bildiriyor. Çıkan olası problemlerde tüm çalışanlara bildirim gitmesi yerine sadece, ilgili departman görevlilerine gerekli alarm ve bildirim mesajları gönderiliyor. Kurumlar için ITOC’un operasyon ekibi tarafından 7/24 sorunlara müdahale hizmeti de veriliyor. Tüm bu iş süreçlerini Android & iOS uyumlu mobil cihazlar üzerinden yönetme imkanı tanıyan ITOC uygulaması sistem ve network altyapılarını 7/24 istenilen zaman ve istenilen yerden izleme esnekliği sağlıyor.

İlk yorum yapan siz olun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir